دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1395 - 16:01

نماینده پاکدشت: برداشت ۲ میلیارد از اموال ایران گوشه‌ای از اقدامات ظالمانه آمریکاست

نماینده مردم پاکدشت در مجلس گفت: استکبار جهانی در همه شرایط علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کند که یکی از این توطئه‌ها حمله آنها به طبس بود که چند روز پیش سالگرد آن را پشت سر گذاشتیم. واقعه حمله آمریکا به طبس سبب رسوایی بین المللی سیاستمداران آمریکایی شد.
کد خبر : 81629

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا،‌ فرهاد بشیری در نشست علنی امروز -یکشنبه 12 اردیبهشت‌ماه- مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود، اظهار کرد: جنگ تحمیلی 8 ساله و صدور رای محکمه آمریکایی برای مصادره 2 میلیارد دلار از اموال ایران از جمله اقدامات ظالمانه این کشور علیه ایران است.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم ادامه داد: مواضع ظالمانه آمریکا در قبال انرژی هسته‌ای ایران که محصول اراده جوانان است خصمانه بوده به طوریکه سعی بر تعطیل کردن آن دارند که این هدف خود را با ترور دانشمندان و مذاکره دنبال می کنند. هر چه از توافق می گذرد هیچ نشانه ای از حسن نیت آمریکا دیده نمی شود.


بشیری گفت: برخلاف اعتقاد مذاکره کنندگان هسته‌ای مبنی بر کاهش مشکلات در فضای پس از توافق و برداشته شدن بخشی از موانع اقتصادی بر سر راه کشور، هنوز هیچ اتفاق جدی رخ نداده است.


وی افزود: مردم ایران با بیکاری و ورشکسته شدن کارخانه‌ها، رکود اقتصادی و فقر بیشتری روبه رو شده‌اند که این امر به جولانگاهی برای واردات کالاها و خودروهای لوکس خارجی تبدیل شده است که فقط افراد خاصی می‌توانند از آن استفاده کنند.


بشیری اظهار کرد: مسئولان دولتی هنگام پرداخت یارانه‌ها دچار مصیبت عظمی می شوند ولی ریخت و پاش‌ها را حق دولتمردان می‌دانند؛ مصیبت عظمی زمانی است که دست رنج چند ساله دانشمندان هسته ای خود را به مقدار ناچیز و در پی وعده‌های دروغین واگذار می کنیم.


نماینده مردم پاکدشت در مجلس نهم بیان کرد: مصیبت عظمی زمانی است که نمی توانیم سرمایه‌های ملت را از دست چپاول گران بگیریم و گول لبخند آن‌ها را می‌خوریم.


عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم ادامه داد: مصیبت عظمی زمانی است که مسئولان سعودی به علت ضعف دستگاه دیپلماسی کشور حجاج ما را برای انجام حج بلا تکلیف گذاشته اند. مصیبت عظمی زمانی است که دولتمردان در اجلاس سران کشورهای اسلامی در استانبول مورد بی‌مهری قرار می گیرند که این‌ها نمونه‌ای از ضعف دیپلماسی دولت است.


وی افزود: دولت به پاسپورت ما هیچ عزتی نداد بلکه حیثیت به دست آمده از فداکاری‌های ملت، شهدا و رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را مخدوش کرد و اگر رهنمودهای رهبری معظم انقلاب نبود مشخص نبود که چه مشکلی به وجود می آید.


بشیری گفت: علی رغم اینکه پروانه بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی شهدای پاکدشت در 28 دی ماه 94 توسط معاون وزیر بهداشت صادر گردید اقدامی برای راه اندازی آن نشد و با کلی مانع تراشی بعد از یک هفته به بهره‌برداری رسید، وزیر بهداشت عنوان کرد که رئیس‌جمهور گفته اند که بعد از انتخابات این بیمارستان افتتاح شود. در حالیکه وزیر بهداشت و رئیس جمهور می دانند که منطقه شدیدا به بیمارستان نیاز دارد.


وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی مسکن مهر را طرحی مزخرف می‌داند سوال این است که شما برای خانه‌دار شدن مردم و خروج مسکن از رکود چه اقدامی را انجام داده‌اید؟ وزیر آموزش و پرورش به جای سیاسی‌کاری به دنبال پرداخت مطالبات معلمان و رفع مشکل معیشتی آن‌ها باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته